Pakko oli tulla laittamaan päivitystä kun tuo Hannakin niin odottelee niitä kauhukuvia tuosta Pavesta...no en mä osaa sanoa onko noi nyt niin kauhukuvia....alkaa tuo karva jo pikku hiljaa kasvaa sinne pojan takakannikoihin...pakkanen on vaan ollut liian kovaa pojalle..pylly parka meinasi ihan jäätyä tuolla ulkona...no onneksi nyt on ainakin pakkanen hellitänyt ja tänään päästiin jo lenkille yhdessä tuonne kelkkaradalle...minä haahusin lumikengillä ja pojat mennä vouhottivat välillä edellä ja välillä tietysti mun kannoille astuen...

Vesi on joessa hyytänyt todella paljon ja kun tuo kelkkarata menee ihan joen vartta oli se oikeastaan jäärata...Pavehan pelkäsi tietysti että mennä tupsahtaa jään läpi ja kävely oli kuin balettitanssijalla..Manua ei pienet liukkaudet haitanneet...se on niin rohkea poika verrattuna tuohon isoveikkaan...

Paven jalka on parantunut hyvin...ei mitään ongelmia...Manu käy joka päivä tarkastamassa sen että varmasti ei ole mitään tulehduksia..siis nuuskii jalkaa...muuten pojat ovat olleet hiukka "ongelmallisia"..kevät taitaa koittaa kun hormoonit niin kovasti ovat pinnalla...etenkin Pavella...jatkuvaa hyppimistä Manun päälle....ei jaksa ymmärtää tota sen käytöstä...no täytyy sanoa että kyllä tuo Manukin osaa tuon saman tempun..eli vuoron perään ne hyppii ja nykyttää toisiaan...tänäänkin sain suksisauvoilla olla erottamassa niitä toisistaan lenkillä kun ei muuten totelleet..no sen jälkeen kyllä kiltisti kävelivät..toinen mun edellä ja toinen takana...Pave vaan kiukuissaan asteli mun lumikenkien kannoille kun keskeytin niin lemmenleikit..huomenna mennään taas samaa lenkkiä...sillä mä en taas uskalla enää tänä talvena lähteä tolla pakettiautolla viemään niitä yhtään kauemmas lenkille....eilen yritin mennä peltotietä pitkin niin iski lumisokeus...ja olin lähes tulkoot ojassa...auto jumissa ja ei muuta kuin lapiohommiin...sain onneksi auton irti ilman hinausapua...kovaa vauhtia auto ympäri ainoassa mahdollisessa paikassa ja auto talliin...olkoot siellä niin kauan kuin lumet sulaa....meikäläinen on kyllä semmoinen kuski talvisaikaan ettei parempaa löydy...vai onkos autossa vika....

Mitäs muuta meille kuuluu..ei kai sen kummempaa...samaa rataa menee kaikki päivät...sunnuntaina pitäisi tulla Teri ja Bella katsomaan poikia että sitten varmaan tulee seuraava päivitys...nyt laitan muutaman kuvan tuosta Paven takamuksesta..ovat kännykällä otettuja että eivät kyllä ole parhaimmasta päästä laadultaan mutta kai niistä näkyy se kauhea totuus millainen kynitty kana poika on...

Lähikuva....Iiik!!

Juu ei toi velipoika mikään kaunis ole...mua ei ainakaan ikinä saa kyniä...