mutta nähtävästi niin mukavaa...ai mikäkö? No tämä....

Mikä ihme tuolle pikkuveikalle on tullut..joka päivä sen saa kiinni itseteosta eli makaamasta tuolta vanhemieni sängystä...no ehkä pieni syy siihen on sillä että Merikukka sen sinne opetti yhtenä päivänä. Siitä lähtien se on siellä pengannut...no pois se tulee heti kun komentaa..mitä nyt eilen otettiin pienet torkut siellä yhdessä..Pavehan ei sänkyyn tule edes käskettäessä...se istui eilen sängyn vierellä ja komensi minua ja Manua tulemaan heti pois sieltä..löi käpälällä minua käsivarteen että etkös ala tottelemaan..

Sängyssä on ihanan pehmeää maata..vähän kun vielä nutustaa tyynyjä niin alkaa uni maittamaan...

Hui kamalaa...siellähän makaakin ufo eikä Manu...taisi pikku poika luulla että kun hiukka pelottelee minua niin saa jäädä makaamaan kiltisti sänkyyn..ei se ihan niin mennyt...meillä ei hauvelit sängyssä saa maata....

Tällä viikolla pitäisi ehtiä tekemään tuhat työtä..eli suuri vaara on etten saa siis mitään tehtyä kun ei tiedä mihin tarttuu ensin...joulu tulee nopsaan ja huusholli on kuin sikolätti....ja torstaina mulla edessä se polvileikkaus..tai tähystysleikkaushan se vaan on eli eiköhän siitä toivu nopeasti...etenkin kun olen "komentanut" tuon ukkelin hoitamaan minua..se laittaa minut juoksemaan jo seuraavana päivänä...

Ps. Olen jäänyt tuolta facebookista pois ainakin toistaiseksi...tuntui että aikaa meni siellä ihan turhaan ja ajattelin että jos ystävät haluavat ottaa ja pitää minuun yhteyttä tekevät sen muillakin keinoin...se touhu oli vaan jotenkin liian koukuttavaa...on tässä elämässä muutakin kuin FB-tilapäivitykset...eli jos joku ihmettelee mihin minun sivuni on sieltä häipynyt niin nyt tiedätte...se on siellä jossain odottamassa aikaa parempaa jos semmoinen vielä koittaa...