joskus sitä vaan ei kaikki suju....muistatteko kun kerroin että ostin itselle uuden valkoisen telkkarin joululahjaksi. No telkkari on kaunis, kuva hyvä ym. mutta yksi vika on ilmennyt. Siihen ei sitten löydy sopivaa/toimivaa kortinlukijaa millään jolla näkisi nuo maksulliset kanavat. Ostin samanlaisen joka tossa alakerran telkkarissakin pelasi, luullen että kaikkihan ne ca-moduulit samanlaisia on. No meikäläisen telkkarissa plus.tv-kanavat ym. tökki pahasti, piti sammuttaa ja käynnistää telkkaria edestakaisin että sain jotenkin kanavat näkymään. No loppujen lopuksi sitten kun aikani olin kironnut tv:n alimpaan h.........n  soitin Philipsille ja rukoilin apua. Sieltä tyttö neuvoi minua että tohon malliin käy sen ja sen merkkinen kortinlukija. No ei muuta kuin pyydystämään semmoista lähimmistä elektroniikkaliikkeistä joissa niitä olisi kuulemma hyvinkin tarjolla. Mutta,mutta....eihän ne sellaista ca-moduulia olleet nähneetkään....tarjosivat samaa kuin mulla telkkarissa jo oli. Kolmannessa liikkeessä käytiin kaksintaistelua myyjän kanssa mikä lukija tuohon mun telkkariin oikeasti käy. Väitti kovasti että heidän myymänsä lukija sopii 100 %. No jääräpää kun olen en uskonut vaan otin toisen vaihtoehdon mitä oli tarjolla: Philipsin ehdottaman lukijan "sisarmallin" eli pikkasen erilaisen. No sehän ei käynyt ollenkaan. Nöyränä menin seuraavana aamuna hattu kourassa takaisin vaihtamaan sen siihen mitä myyjä alunperin tarjosi....no, se kortinlukija pelasi...peräti yhden illan...sen jälkeen taas kanavat pimeinä. Ei muuta kun taas ajamaan kaupunkiin...kilometrejähän oli tullut jo lähes 100 yhden kortinlukijan takia...siis halpaa lystiä. No valikoimat loppui siihen...kortinlukija vaihtui uuteen mikroaaltouuniin joka sentään pelaa . Sen jälkeen aloin pyydystämään netistä oikeaa vehettä ja löysinkin sellaisen...nopeasti tuli tilausvahvistus ja tänään saapui sitten postissa uusi kortinlukija. Ja arvatkaa mikä sieltä laatikosta löytyi? Samanlainen mitä myyjä minulle oli suositellut muutama päivä sitten joka muuttui siis mikroksi. Jumalauta että potuttaa...kohta lentää telkkari ikkunasta alas...ei voi olla näin vaikeaa yksi kortinlukijan saaminen. Soitin toimittajalle että missäs vaiheessa se kortinlukija on vaihtunut ihan eri merkkiseksi mitä olin tilanut..."Hmm..täytyypä ottaa selvää...soitan sulle kohta"....No eipä ole kuulunut siitä miehestä vielä mitään. Eihän se maksanut kuin 78 euroa postikuluineen...eli meniköhän nekin rahat kankkulan kaivoon. Mitä tästä tapauksesta olen oppinut? Olisi pitänyt tyytyä mustaan telkkariin kun tuntuu että nuo valkoiset tv:t on jotenkin erikoisia masiinoita...