Mutta kun ei vaan taas ole saanut aikaiseksi laitella juttua tänne....kuvia oon yrittäny ottaa pojista aina silloin tällöin mutta kun vaan oon niin laiska etten saa laitettua niitä tänne sivuille teidän iloksi...

Pojat on ihan ok...Pavella on hiukan jalat olleet kipeet koko talven...johtuuko pitkistä kynsistä....vai jostain muusta...ei anna nimittäin leikata nyt noita etukäpälien kynsiä vaikka kuinka yrittää...pakko varmaan viedä lekurille ja nukuttaa se että saadaan tutkittua mikä sitä taas riivaa...Manu on ok....yhtä touhukas kun ennenkin...joka päivä se kanssa saa hermostua...kun ei suostu tulemaan sisään silloin kun sitä pyytää tai yleensäkin kun se itekkin haluaa tupaan..oven takana raapii ja sitten kun menee laskemaan kääntyy pois ja tota siis tekee sen kolme kertaa..onkohan sillä joku pakko mielle....kun tota tekee aina...

No mitäs muuta...kasvihuoneella ollaan jo touhuttu...koirat tietysti mukana...siellä ne makaa pöytien alla tai jaloissa..mutta mukana mitää olla joka hommassa..joka tarkoittaa taas sitä että ollaan aina tiellä ja nenä pystyssä kattomassa mitä tapahtuu..

Ollaan ainakin hengessä mukana ja vähän vaan tiellä..

1-normal.jpg

Työ väsyttää...eli pieni tauko...

1-normal.jpg

Lenkilläkin käydään kun vaan ehditään...

1-normal.jpg

Hei kavereita tuli...JIPPII!!!

1-normal.jpg

Mitäs mää voisin tehdä....osaan mä ainakin lannoittaa näitä kukkia....

1-normal.jpg

Nuuh..ihania tuoksuja....

2-normal.jpg

Potkukelkkailu ei ollut oikein Terin mieleen...

2-normal.jpg

Mä en sitten tee yhtään mitään...mua ei käytetä lapsityövoiman asemasta.....

2-normal.jpg

ANTAKAA NIITÄ NAMUJA....

7-normal.jpg

No täältä saat...

5-normal.jpg

Kohta mä huudan et eikös niitä namuja tuuu jo...

4-normal.jpg

On se hyvä et joku laittelee tollasia pieniä muistilappuja mun kahvikupin eteen..et varmasti muistan antaa matolääkkeet koirille...ja annettu on!!!lappu-normal.jpg

Kivaa on kun noi likat tuli kylään mut aika rankkaa puuhaa...

8-normal.jpg

Lakisääteinen lounastauko....

lounas-normal.jpg

Pavelle on helppo antaa lääke kuin lääke..senkun tunkee sen kitaan mutta tää nuorempi versio on aika hankala tapaus...onneksi se ottaa sentään oivariinin sekaan jauhetut tabletit..siis jos sattuu olemaan sillä tuulella et maistuu.....

manu-normal.jpg

Käymme yhdessä ain..käymme aina rinnakkain....

3-normal.jpg

Tääkin on lakisääteinen tauko...lepotauko.

tauko-normal.jpg

Älä väitä vastaan...mä olin tässä ensin...

orvokit%20006-normal.jpg